Onze werkwijze

Toegang tot ons online systeem. Wij verwelkomen je graag als nieuwe klant en trakteren direct met een dashboard binnen het portaal.
Gegevens aanleveren = Foto maken, uploaden en voila! Het aanleveren van gegevens is nu kinderspel. Maak simpelweg een foto, upload het en wij doen de rest.
Boekhouding op maat. Wij controleren en verwerken de facturen, de bank bij- en afschrijvingen en het kasboek.
Altijd inzage. Je kunt 24/7 meekijken en de belastingaangiften en facturen inzien of downloaden voor de eigen administratie.
Fiscale rapportages. Wij verzorgen de jaarrekening inclusief toelichting en een prognose, aangifte BTW en inkomstenbelasting.
Monitoren. Vervolgens monitoren wij jouw onderneming en geven je advies op maat. Want onze missie is jouw succes!
Woonbemiddeling. Namens jou onderhouden wij het contact met de woningcoöperatie(s) en stellen voor jou de benodigde documenten op!

Wat onze klanten zeggen

U hoeft ons niet op ons woord te geloven – dit is wat onze klanten zeggen:

Over ons

Welkom bij Rosmerta Assetmanagement. Wij zijn onder andere gespecialiseerd in het bieden van een brede administratieve dienstverlening en woonbemiddeling voor ZZP’ers uit Midden- en Oost Europa.

Onze visie

Onze visie is dat ZZP’ers uit Midden- en Oost Europa zelfstandig, veilig en in goede arbeidsomstandigheden moeten kunnen werken of ondernemen en dat zij, ongeacht hun ambacht, dezelfde rechten en mogelijkheden dienen te hebben als andere zelfstandige ondernemers in Nederland.

Onze missie

Onze missie is om ZZP’ers uit Midden- en Oost Europa, met een jaarinkomen van € 45.000,00 of meer, te helpen aan een betere toegang tot zakelijke dienstverlening en met het vinden van een vrije sector huurwoning, omdat zij anders een te korte inschrijfduur hebben en vaak te veel verdienen om op korte termijn in aanmerking te kunnen komen voor een sociale huurwoning.

Diensten die wij leveren

Wij werken met zeer voordelige all-in prijzen in abonnementsvorm. Zo weet je per dienst precies waar je aan toe bent en kom je nooit voor onaangename verrassingen te staan. Maak vandaag nog een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking. 

Onderneming starten

Wij geven advies over hoe jij resultaatgericht kunt investeren in jouw (nieuwe) onderneming. In sommige gevallen verhogen wij jouw solvabiliteitspercentage door mee te investeren.

Boekhouding

Op basis van jouw wensen, verwerken wij jouw administratie of leren wij je hoe je de administratie (deels) zelf kunt verwerken.  In het laatste geval fungeren wij bijvoorbeeld als klankbord voor boekhoudvragen.

Salarisadministratie

Als zelfstandige met personeel krijg je te maken met veel extra administratie zoals het opstellen van salarisstroken, het opstellen en versturen van de belastingaangifte voor loonheffing en de boekhoudkundige verwerking.

Jaarrekening opstellen

Rosmerta stelt de financiële jaarrekening op voor jouw bedrijf en helpt jou bij de aangifte inkomstenbelasting. Daarnaast geven wij een uitgebreide toelichting over de bedrijfsresultaten.

Belastingzaken

Onze ruime ervaring in het doen van fiscale aangiften maakt het mogelijk dat wij op correcte wijze de aangiften kunnen verzorgen en daarnaast de meest recente belastingtechnische besparingen doorvoeren.

Belastingschuld oplossen

De Belastingdienst past vergaande bevoegdheden toe om ondernemers met belastingschulden fors aan te pakken. Hierdoor kan het voortbestaan van jouw onderneming in gevaar komen.

Beleggingspanden

Beleggingspand kopen en financieren? Wij verstrekken zakelijke hypotheken met een looptijd  van 2 – 10 jaar vanaf een bedrag van € 100.000.- tot aan circa drie miljoen euro. Meestal is 20-30% eigen geld voldoende. De rest (loan-to-value) financieren wij.

Woonbemiddeling

Rosmerta helpt ZZP’ers, uit Midden- en Oost Europa, met het vinden van een vrije sector huurwoning, omdat zij anders een te korte inschrijfduur hebben en vaak ook te veel verdienen om in aanmerking te kunnen komen voor een sociale huurwoning.

Waarom kiezen voor Rosmerta

1. Persoonlijk contact

Rosmerta heeft er bewust voor gekozen als organisatie niet te groot te worden. Daarmee garanderen wij het persoonlijk contact met onze klanten.

2. Kennis en ruime ervaring

In 2004 zijn we gestart onder de naam Bijzonder Administraties. In de meer dan 15 jaar dat wij bestaan hebben wij een goede naam opgebouwd. Wij zijn trots op die positie.

3. Strategisch en resultaatgericht

Onze aanpak is simpel, maar zeer doeltreffend. Wij stoppen niet voordat het gewenste resultaat is behaald!

4. Hulp ongeacht jouw ambacht

Bij ons sta je als klant centraal en bieden wij je hulp ongeacht jouw ambacht. Onze missie is jouw succes!

5. Van uitstekende kwaliteit

Wij verzorgen de periodieke verwerking van financiële administraties en jaarcijfers. Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel!

6. Klankbord en verlengstuk

Wij verwerken jouw administratie of leren je hoe je de administratie (deels) zelf kunt verwerken. En daarbij fungeren wij als klankbord!

7. Duidelijkheid vooraf

Bij ons word je niet verrast met onverwachte rekeningen. Wij leveren onze diensten tegen vooraf overlegde tarieven in abonnementsvorm!

8. Gratis support

Heb je vragen of opmerkingen over de tools van Rosmerta.nl? Onze deskundige helpdesk beantwoordt al jouw vragen zonder aanvullende kosten.

Kennis maken

Wij werken met zeer voordelige all-in prijzen in abonnementsvorm. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kom je nooit voor onaangename verrassingen te staan. Daarnaast bieden wij je de mogelijkheid tot een vrijblijvend en gratis intakegesprek van 30 minuten.

Tijdens dit gesprek geven wij niet-klanten toelichting over onze werkwijze en tarieven. Wil jij een administratiekantoor dat met je meedenkt? Neem dan contact op en maak vandaag nog een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking.